[LibreOffice] Extensions de LibreOffice.

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
div mar 15 19:52:49 CET 2013

Al 11/03/13 23:44, En/na Joan Montané ha escrit:

> El 11 de març de 2013 22.51, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat
> <mailto:pau.selles a josoc.cat>> ha escrit:
>

>     - Encara amb més raó pense que a la pàgina de les extensions de
>     LibreOffice hauríem de tenir les extensions de sinònims i partició de
>     mots i indicar que no cal, sempre que es tinga la versió en català
>     /català-valencià que el porta "per defecte" (sempre que confirmem que
>     així passa a la versió 4.0.2).
>

>     Què us sembla?
>
> Sí, cap problema en afegir aquestes 2 extensions a la pàgina de
> LibreOffice. Quan tingui una estona m'hi poso, :)

> [...]
Hola Joan.

Acabe de veure que ja tenim a la pàgina d'extensions de LibreOffice el
diccionari de sinònims, però no he trobat el de partició de mots. Cap
problema o incidència?

--
Una salutació,