[LibreOffice] Corrector 2.5.0 nou al Libreoffice 4.0?

Joan Montané joan a montane.cat
div mar 15 07:07:55 CET 2013

És el resultat esperat.

Vaig fer tard en actualitzar el diccionari que porta l'instal·lador, i fins
la 4.0.2 no inclourà la versió 2.5.0

Per altra banda, les extensions que incorpora l'instal·lador, dubto que es
puguin actualitzar. En el cas dels nostres diccinaris, a més, no existex,
encara, cap extensió '3 en 1'.

Joan Montané

enviat des del mòbil, disculpeu les faltes i la brevetat.
 Hola
Acabo d'instal·lar la versió estable del Libreoffice (4.0.1.2) al Windows 8
i, per defecte, se m'ha instal·lat el corrector de català (tot correcte):

Recordo que fa poc es va actualitzar el corrector a la versió 2.5.0. Per
tant, he fet clic a "Comprova si hi ha actualitzacions" i no me n'ha trobat
cap.
No hauria de trobar (i instal·lar) la versió 2.5.0 del corrector?
La fitxa del Rebost és aquí:
<http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Corrector_ortogr%C3%A0fic_de_catal%C3%A0_%28general%29_per_al_LibreOffice><http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Corrector_ortogr%C3%A0fic_de_catal%C3%A0_%28general%29_per_al_LibreOffice>
Estic fent alguna cosa malament?