[LibreOffice] Extensions de LibreOffice.

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dim mar 12 00:06:11 CET 2013

Al 11/03/13 23:59, En/na Xavi Ivars ha escrit:

> El 11 de març de 2013 23.47, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat
> <mailto:pau.selles a josoc.cat>> ha escrit:
>

>     Gràcies Xavi. A l'espera de solucionar el bug, ho he instal·lat, però
>     m'han sorgit noves preguntes (adjunte imatge):
>     - Qui són Riurau editors?
>

> Es tracta d'una editorial del company Jaume Ortolà qui va desenvolupar
> el diccionari de particio de mots de manera personal.
>
> http://riuraueditors.cat/web/content/12-eines
Okis. Em sembla més que lògic.

>     - Per què la nomenclatura dels 4 diccionaris no és la mateixa o
>     similar?
>

> A que et refereixes? Que alguns duen el nom dels estats i altres no?
Això em sembla secundari (o no), però:
- Per què el diccionari de sinònims no és "Diccionari de sinònims per a
la llengua catalana 1.5.0"? D'aquesta manera mantindria la coherència
amb els altres 2, cosa que podríem aplicar al de partició de mots
(sempre que Jaume Ortalà estiguera d'acord).

--
Una salutació,