[LibreOffice] Extensions de LibreOffice.

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dll mar 11 21:50:41 CET 2013

Al 11/03/13 21:42, En/na Joan Montané ha escrit:

> El 11 de març de 2013 21.32, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat
> <mailto:pau.selles a josoc.cat>> ha escrit:.
>
>     No tinc instal·lat res, només allò que ve amb el programa de sèrie
>     i allò que instal·la el paquet de llengua.
>
> Doncs això, els correctors ortogràfics anglès i francès els tens
> instal·lats, :)
>
>     Personalment crec que hi ha un bug dels grossos, espere
>     equivocar-me. Adjunte les imatges del LibreOffice per a Mac en
>     anglés (instal·lador base), i en català (amb el paquet de
>     llengua). El de la versió en valencià ja la tens.

> [...]
Adjunte les imatges una vegada instal·lat els diccionaris. Com veus, el
tema de sinònims i partició de mots no apareix per cap part del text.

--
Una salutació,