[LibreOffice] Extensions de LibreOffice.

Joan Montané joan a montane.cat
dll mar 11 21:42:05 CET 2013

El 11 de març de 2013 21.32, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat> ha
escrit:.

>   No tinc instal·lat res, només allò que ve amb el programa de sèrie i
> allò que instal·la el paquet de llengua.
>
> Doncs això, els correctors ortogràfics anglès i francès els tens
instal·lats, :)

Personalment crec que hi ha un bug dels grossos, espere equivocar-me.
> Adjunte les imatges del LibreOffice per a Mac en anglés (instal·lador
> base), i en català (amb el paquet de llengua). El de la versió en valencià
> ja la tens.
>
> Fa tota la pinta que l'encertes, :((((

El que és sorprenent és que el paquet català instal·li el corrector
aragonès?! i el no pas el català.

Bé, ja tinc feina per investigar i reportar. Ara, segons sembla, els
usuaris catalans de Mac han de baixar i instal·lar el corrector ortogràfic,
partició de mots i sinònims de forma addicional, :((((

Gràcies per l'informe i la feina d'enviar les captures.