[LibreOffice] [Forum] LibreOffice 4.1

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
div jul 26 20:15:00 CEST 2013

Al 25/07/13 23:51, En/na Jordi Serratosa ha escrit:
> El 25/07/2013 19:06, Pau Sellés i Garcia ha escrit:

> A la versió Windows, la interfície en valencià sembla correcta.
> Suposo que et refereixes a Mac? Interpreto que Intel (no veig baixades
> per a PPC)
> No tinc Mac, però he baixat els paquets de llengua català [1] i
> valencià [2] per a Mac, els he descomprimit i comparat i hi veig els
> mateixos fitxers de recursos per a CA que per a CA-XV. Si els comparo
> en un editor, veig la versió valenciana correctament.
> Amb això vull dir que el problema no és que el paquet valencià
> contingui fitxers anglesos...
> [...]
Hola.

Acabe de confirmar que tenim un bug al paquet d'instal·lació de llengua
de LibreOffice. He eliminat l'aplicació i una vegada instal·lada la
versió en anglés, a l'executar el paquet de llengua de català (català
general), els textos apareixen en anglés. Això mai (ni tant sols en les
versions betes) havia passat i encara menys en les versions anteriors.

Ja em direu que necessiteu per documentar el bug.

--
Una salutació,