[LibreOffice] [Forum] LibreOffice 4.1

dij jul 25 23:51:13 CEST 2013

El 25/07/2013 19:06, Pau Sellés i Garcia ha escrit:
> Al 25/07/13 17:05, En/na Pau Iranzo ha escrit:

> Us comente que els textos del paquet de llengua de valencià apareixen en
> anglés. Això no passava en les edicions anteriors.
A la versió Windows, la interfície en valencià sembla correcta.
Suposo que et refereixes a Mac? Interpreto que Intel (no veig baixades
per a PPC)
No tinc Mac, però he baixat els paquets de llengua català [1] i valencià
[2] per a Mac, els he descomprimit i comparat i hi veig els mateixos
fitxers de recursos per a CA que per a CA-XV. Si els comparo en un
editor, veig la versió valenciana correctament.
Amb això vull dir que el problema no és que el paquet valencià contingui
fitxers anglesos...
Algú més pot provar el valencià al Mac?

[1]
http://download.documentfoundation.org/libreoffice/stable/4.1.0/mac/x86/LibreOffice_4.1.0_MacOS_x86_langpack_ca.dmg