[LibreOffice] Fwd: [libreoffice-projects] [ANN] LibreOffice 4.0.0 RC2 available

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
div gen 25 15:11:42 CET 2013

El 25 de gener de 2013 14.37, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha
escrit:

> Al 25/01/2013 10:58, En/na Xavi Ivars ha escrit:

> El 24/12/12 vaig enviar un missatge on ho comentava de passada (era
> anterior a la RC2). Tampoc no sé el motiu. Deia:

Gràcies!

Supose que se'm va passar l'altre correu.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >