[LibreOffice] Errades i comentaris de la versió 4.0.-01 del LibreOffice

Joan Montané joan a montane.cat
dij gen 17 22:58:03 CET 2013

El 16 de gener de 2013 0.08, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha
escrit:

> Ep Joan, ho has clavat.
> Molt bona feina!

:)

> Sap greu no poder ajudar aquests dies, per a la 4.0.1 espero tenir més
> temps per donar un cop de mà.
>
> Cap problema, anem fent.

A la RC2 el comportament hauria de ser:

per si algú té el dubte, si es detecta el francès instal·la els diccionaris
francès, espanyol i anglès. M'he posat en contacte amb la Sophie Gautier,
una dels caps de l'equip francès de l10n, a veure si trobaven bé afegir els
diccionaris català i occità. Tot i que ella és favorable, l'equip de l10n
ha decidit no afegir cap diccionari més (es veu que van tenir moltes
queixes perquè s'instal·laven molts diccionaris) :(( Ni tan sols
instal·laran altres diccionaris de llengües oficials conjuntament al
francès en altres estats, com és el cas de Bèlgica. Per tant, en un Windows
francès, no s'instal·larà, de forma predeterminada, el diccionari de català.