[LibreOffice] Cap al LibreOffice 4.0

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dis gen 12 19:51:58 CET 2013

Hola,

Doncs l'he baixat i em passa una cosa curiosa:

· En obrir-lo la primera vegada, va bé.
· Està en anglès (ja que només he instal·lat el paquet valencià) i si vaig
a Tools » Options, se'm tanca
· Després d'això, el LibreOffice 4 no se m'obre :( (he mirat a veure logs i
a executar-lo des del terminal, però no em tira)

El 12 de gener de 2013 18.50, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: