[LibreOffice] LibreOffice 4.2

Pasqual Milvaques pasqual.milvaques a gmail.com
dis des 14 18:39:41 CET 2013

Passe els resultats de les proves que he fet amb Windows 8.1 (32 bits)

El dia 10 de desembre de 2013 13.10, Joan Montané <joan a montane.cat> ha
escrit:

> Hola,
> M'interessa molt que algú m'ajudi en les següent proves:
>
> 1.- En un Windows 8 (o 8.1) en valencià:
> a.- en quina llengua apareix l'instal·lador?

curiosament es dispara en anglès:
[image: Imatge en línia 1]

després la mateixa finestra fa una espècie de canvi al castellà que dura
una dècima de segon i quan es passa a l'instal·lador de veritat ja surt en
valencià (o en català, em costa percebre les diferències)

> b.- en quina llengua apareix el LibreOffice?

en català, el profile esta recent creat, no és heretat

> c.- hi ha correcció ortogràfica en un text definit en valència? si n'hi ha
> segurament serà en català general.

no, no n'hi ha cap

> d.- quina és la llengua predeterminada del document? (apareix en la barra
> d'estat, en la part inferior del LibreOffice)

valencià

parlem