[LibreOffice] Novetats del LibreOffice 4.1.

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
div ago 2 14:32:00 CEST 2013

El viernes, 2 de agosto de 2013, Xavi Ivars escribió:

> El dia 2 d’agost de 2013 11.53, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat<javascript:_e({}, 'cvml', 'pau.selles a josoc.cat');>

> A "charitable foundation" no és una empresa, és una fundació sense afany
> de lucre registrada a Alemanya. El que vol dir que, a efectes legals, és
> com si fóra una ONG alemanya.

No entraré en el debat. Que siga una ONG no implica que ni en la definició
(proporcionar un servei) o a nivell fiscal deixi de ser una empresa (com
Caritas). Evidentment no és un banc.

--
Enviat des de l'iPhone de Pau.