[OpenOffice] LibreOffice 4.0

dll nov 26 13:46:43 CET 2012

Ep
Vaig fer algunes correccions a la UI, correcte.
Encara quedaven alguns articles per corregir, i també vaig fer algunes
altres correccions, que més o menys puc detectar amb les còpies de
seguretat que vaig fer.
Per tant, si és molt merder, no cal que importi la UI i ja miraré de tornar
a fer les correccions a la branca 4.0

salut
jordi s

El 26 de novembre de 2012 13:33, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: