[OpenOffice] LibreOffice 4.0

diu nov 25 23:50:06 CET 2012

Ep
Ja he acabat de fer els canvis als fitxers de la branca 3.6. Estan tots
pujats al pootle.

La cosa ha quedat així:
- He acceptat (i refusat, segons convenia) tots els suggeriments del pootle
que eren fruit de la fusió entre les cadenes de l'ajuda de l'ooo34b que va
fer el Joan Montané.
- He arreglat els articles (*l'*openoffice.org -> *el *libreoffice). La
cosa ha estat més feixuga del compte, perquè una expressió regular no
funcionava. D'una banda, les variables que resolen al nom de producte són
unes quantes i ben diverses, fins i tot a vegades hi havia <tags> pel mig
entre l'article i la variable. D'altra banda, el format .PO es una *mè* per
fer aquests tipus de canvis: les cadenes es trunquen a on els dona la gana.
Em sembla, però, que els articles han quedat resolts
- He fet altres canvis que he anat trobant.

Les cadenes que quedaven per traduir s'han quedat per traduir. Com deia el
Joan, potser no traduir-les i ja passar a la branca 4.0

@joanmontané: per la meva part, ja es podria fer la importació de les
cadenes per la branca 4.0.

Veig que el Pootle ha millorat la interfície i funcionalitat. Comença a
tenir una mica de cap i peus :-)

Una cosa: veig que una de les noves funcionalitats del Pootle és que ara et
fa propostes que provonen d'una memòria de traducció ("amaGama server"
apareix a la interfície). Desconec com funciona, però si es pot, caldria
fer un "cleanup" d'aquesta memòria de traducció, o actualitzar-la, perquè
molt possiblement ara oferirà propostes que són obsoletes (per exemple,
suposo que oferirà propostes que encara tenen els articles malament).Si es
pogués fer, demanania que esborressin la memòria i la regeneressin amb les
cadenes que hi ha ara a la branca 3.6 (per UI+HELP).

El 25 de novembre de 2012 20:30, Jordi Serratosa
<jordis.lists a gmail.com>ha escrit:

> Ep
> Estic fent canvis als fitxers en local (fora de línia, offline)
> Si us plau, NO modifiqueu els fitxers del Libreoffice al Pootle
>
> salut
> jordi s
>
> El 22 de novembre de 2012 8:07, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com>ha escrit:
>
> Molt bo!

>>> 4.4482 cadenes pendents de traduir

>>> http://dl.dropbox.com/u/41047975/libreoffice/libo36x_help-ca-Original.zip
>>> [2]