[OpenOffice] LibreOffice 3.5.1 disponible

Eduard Selma selma a tinet.cat
diu mar 18 14:17:20 CET 2012

Al 18/03/12 12:46, En/na Jordi Mas ha escrit:
> En/na Jesús Corrius ha escrit:

> Al Calc, si faig Insereix->Llista de funcions es tanca el Calc sempre.
> Uf... si és una errada és grossa. Ho pots reproduir? Si ho pots
> reproduir, és només un problema de la versió en català o també de l'anglès?

- Al LibreOffice Calc, quan faig Inserir -> Llista de funcions apareix a
la dreta una finestra amb algunes funcions, que es poden inserir a la
cel·la sense problemes.

Uso Debian Squeeze 32 bit i el LibreOffice 3.5.1.2 Build ID:
dc9775d-05ecbee-0851ad3-1586698-727bf66 (deu n'hi do, quin build...)

El que vaig observar és que l'instal·lador no em va actualitzar algunes
preferències generals (Firefox encara tenia el L.O. 3.4 per molts tipus
MIME).

Els meus 5 cèntims.

		Eduard Selma.

--