[OpenOffice] LibreOffice 3.5.1 disponible

Joan Montané joan a montane.cat
diu mar 18 13:01:45 CET 2012

El 18 de març de 2012 12:46, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> T'adjunto un altre errada que he vist amb apostrofs.

Ep!

Crec que en sóc el culpable.

Aquesta cadena al pootle apareix "Plantilla de dibuix del
%PRODUCTNAME" i vaig suposar que %PRODUCTNAME se substitueix per
LibreOffice en temps d'execució i la vaig canviar farà uns dies. Veig
que anava errat, :(

Si és així... ho hauré de tornar a canviar en bastants llocs, :(((

Només un dubte, Jesús: %PRODUCTNAME sempre se substitueix per
Officename? o depèn del cas?