[OpenOffice] Enllaç de descarrega de l'OpenOffice trencat

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu mar 18 13:00:33 CET 2012

Ep!

Quan vaig a la fitxa del Rebost de l'OpenOffice:

http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:OpenOffice.org

I faig clic a la versió del Windows em diu:

El Firefox no ha pogut trobar el servidor a
download.services.openoffice.org.

Quan vaig a la pàgina oficial:
http://www.openoffice.org/download/other.html

L'enllaç és el mateix i em dóna error també.

Algú sap que succeix?

Si el servidor està caigut i no sabem quan tornarà, he trobat una còpia a:

http://ftp.nluug.nl/office/openoffice/packages/5/OOo_3.3.0_Win_x86_install-wJRE_ca.exe

Penso que potser tindria sentit pujar-la al nostre ftp a
ftp://ftp.softcatala.org/pub/softcatala/openoffice/ i canviar l'enllaç.

Aquest és el programa més baixat a Softcatalà.

Play on-line brain teasers at http://www.gbrainy.com