[OpenOffice] Pootle del Libreoffice

Joan Montané joan a montane.cat
div jun 15 17:06:53 CEST 2012

El 15 de juny de 2012 15:46, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha escrit:

> Com les detectes que són noves del 3.5 a 3.6?
> Me'n pots posar exemples?

Jo, com que sempre vaig amunt i avall canviant d'equip, treballo des del pootle.

El que faig es comparar el nombre de cadenes pendents de cada
directori a la versió 3.6 [1] amb la 3.5 [2], i es veu que, per
exemple, als directoris simpress i swritter hi ha cadenes noves per
traduir, i entrant als respectius scalc i shared també se'n detecta
alguna de nova. Ja sé que no "enganxo" totes les noves. Però com deia
abans, ara tinc temps, la setmana vinent... no ho sé. Quan s'importi
la revisió de l'OOo 3.4b... ja hi hauran menys per traduir.

Joan Montané

[1] https://translations.documentfoundation.org/ca/libo_help/
[2] https://translations.documentfoundation.org/ca/libo35x_help/