[OpenOffice] Pootle del Libreoffice

div jun 15 14:34:48 CEST 2012

Ep
Let me chime in.
Sobre l'AJUDA: aquestes 9000 paraules _no són tals_.
Si s'agafen els .po de l'ajuda de l'OOO 3.4beta (traducció 100% acabada)
i s'apliquen sobre l'ajuda del Libo 3.6, _quedaran la majoria de cadenes
traduïdes_.
L'esforç de traduir l'ajuda ja el vaig fer per a l'OOO 3.4b, o sia que
no cal repetir-lo per al Libo 3.6.

Acabo de baixar els .po de l'ajuda del Libo 3.6 del Pootle, he buscat
unes bones quantes cadenes que al Pootle estan per traduir i _les he
trobat totes_ als .po de l'ajuda de l'OOO 3.4b.

Conclusió: NO us dediqueu a l'ajuda del Libo 3.6, que serà duplicar
esforços.

A la part d'ajuda també hi vaig fer infinitat de correccions, el meu
suggeriment seria importar les traduccions de l'ajuda de l'OOO 3.4b
_sobreescrivint_ les traduccions actuals del Libo3.6.
El tema de l'article (El Libo vs. L'Ooo) ja l'arreglaríem després, però
primer crec que l'important és que s'apliquin les correccions de l'OOO34b

salut
jordi s

Al 14/06/2012 17:08, En/na Jesús Corrius ha escrit: