[OpenOffice] No toqueu els .po del Pootle del Libreoffice

diu jul 15 17:25:39 CEST 2012

Al 14/07/2012 14:00, En/na Joan Montané ha escrit:
> El 6 de juliol de 2012 0:54, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha escrit:
> Ep! que no havia llegit aquest correu... caram quina feinada, :(
>
> Com portes les correccions, Jordi?
>
> Han afegit unes cadenes noves al pootle per a la 3.6, que aviat és
> publicarà, són només 2 cadenes, ja les farem quan importis les
> correccions.

Ep Joan
Fas bé d'avisar, perquè no me n'havia adonat que havien actualitzat les
cadenes del Pootle.
Cap problema: he baixat els .po del Pootle, he comprovat els fitxers que
havia modificat localment i hi he aplicat als nous .po els canvis que hi
havia fet.

Si algú s'adona que s'actualitzin els fitxers del Pootle, que faci un
crit per aquí :-)

El que faré a partir d'ara serà pujar els fitxers vaig tocant en acabar
cada "sessió de correcció".
Continuo....