[LibreOffice] Libo 4 beta2: cosa estranya al paquet d'ajuda català (i valencià)

dij des 27 12:44:15 CET 2012

Al 26/12/2012 23:28, En/na Joan Montané ha escrit:

> El 26 de desembre de 2012 23:22, Jordi Serratosa
> <jordis.lists a gmail.com <mailto:jordis.lists a gmail.com>> ha escrit:
>
>     Ep
>     De res, Joan Montané :D
>     En aquestes cadenes, segurament el pootle indicarà un error de
>     tags no respectats. Potser valdria la pena que, en les cadenes que
>     eliminem les entrades repetides, hi posem un comentari dient que
>     l'error de pootle és normal. Ara no sé quin és l'error exacte que
>     apareixerà....
>
> He fet una primera prova. Surt aquest [1] al pootle, que podem ignorar
> [...]
Ep Joan,
Vist, molt bé.
Sobre el comentari, jo esmentaria explícitament que es pot ometre
l'error del pootle "XML tags" i que s'ha suprimit perquè dóna problemes
si hi ha duplicats.
Potser sóc massa tiquis-miquis... :-D