[LibreOffice] Libo 4 beta2: cosa estranya al paquet d'ajuda català (i valencià)

Joan Montané joan a montane.cat
dic des 26 17:25:16 CET 2012

Segons l'Andras Timar, podem suprimir les entrades que queden repetides
sense por.

les seccions <bookmark_value> i veure si la cosa segueix funcionant (més
arriscat).

No puc instal·lar el LibO 4.0 beta2 en la màquina que tinc a casa, però be,
en uns dies podré instal·lar-lo. No em trencaria gaire les banyes cercant
cadenes amb <bookmark-value> repetitis, simplement miraria a l'ìndex de la
versió beta2 de l'ajuda i "caçaria" les coses rares a vista. Serà la forrma
més ràpida i senzilla per trobar les cadenes problemàtiques.

Gràcies Jordi Serratosa per caçar el problema!!!