[LibreOffice] Versió 4.0 beta, com es canvia la llengua?

dll des 24 19:04:48 CET 2012

Ep Pau
He instal·lat la beta2 en un Windows XP català.
Per defecte, l'instal·lador ha seleccionat, com a llengües addicionals
de la interfície: anglès, català, català (valencià), espanyol.
Compte, que no ho he provat en un ordinador "verge", és a dir, ja tenia
la beta1 instal·lada. Potser conserva les seleccions de la instal·lació
anterior.

Potser pel fet que el Windows 7 sigui castellà, per defecte només t'ho
instal·la en castellà...?

Mira de fer una instal·lació personalitzada i selecciona més llengües a
"Llengües de la interfície d'usuari addicionals" (o alguna cosa així).

A la meva instal·lació, a Opcions -> Configuració de la llengua ->
Llengües,em deixa seleccionar la llengua de la "Interfície d'usuari"
sense problema. He posat català(valencià) i sembla que funciona (veig
"Obri" i "Ix" al menú Fitxer).
Tanmateix, també veig: "Desa" (però "Guarda com a plantilla"),
Imprimeix, Repeteix, Suprimeix... jo diria que tot això està malament,
no? Em sembla que hi ha una mica de poti-poti.
També he vist que alguns elements de l'arbre d'opcions estan en anglès
(segurament perquè l'adaptació valenciana es va fer abans que les
opcions estiguessin traduïdes al català)
He instal·lat el paquet d'ajuda valencià i sembla que surt bé.
Veig que a l'ajuda no hi apareixen les imatges, però he comprovat que
tampoc es veuen ni en català ni en anglès, o siga que interpreto que és
problema general.

El que no acabo d'entendre és per què la mida del paquet d'ajuda de
català és de 10 MB i la del valencià 18 MB... (la de l'anglès és 8 MB).
He descomprimit el paquet anglès i el paquet valencià (7zip) i en
coparar-los, he vist que le paque valencià inclou l'ajuda en anglès (els
fitxers són 100% idèntics) + l'ajuda en valencià :-O

Cal tenir en compte que això és una beta, propensa a coses rares. A
veure si ho anem polint.

Al 23/12/2012 18:15, En/na Pau Iranzo ha escrit: