[LibreOffice] Glossari al Pootle del LibreOffice

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu des 23 16:58:54 CET 2012

En/na Joan Montané ha escrit:

> El 23 de desembre de 2012 16:23, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>
>     Hola,
>
>     La versió del Recull en PO la tinc aquí:
>
>     https://github.com/jordimas/__translation-memory-builder/__tree/master/recull
>     <https://github.com/jordimas/translation-memory-builder/tree/master/recull>
>

> Pujat!!! [1]
>
> Jordi, qualsevol del dos, :), la terminlogia generada de libo-ui és aquí
> [2], però només la puc baixar en format XLIFF. Si es pogués convertir a
> [...]

Hola Joan,

L'he convertit usant el xliff2po[1]. Havia 5 cadenes amb comentaris que
el msgfmt dona per error i els eliminats (només els comentaris).

El resultat és:

msgfmt pootle-terminology.po --statistics
310 translated messages, 290 untranslated messages.

Tens el fitxer adjuntat al missatge.

Si et cal qualsevol altre cosa m'ho dius.

[1] http://translate.sourceforge.net/wiki/toolkit/xliff2po

Name: pootle-terminology.po
Type: text/x-gettext-translation
Size: 63785 bytes