[OpenOffice] LibreOffice 4.0

Joan Montané joan a montane.cat
diu des 16 13:46:09 CET 2012

El 16 de desembre de 2012 11:10, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit:

Crec que queda força clar, però no tinc gaire clar com aplicar això amb
> l'actual script d'adaptació sed. Amb el de php que tinc mig muntat potser
> podria fer alguna cosa més...
>
> M'ho imaginava, que no era fàcil.
Per altra banda, no cal que estigui integrat en l'adaptació. M'explico.
Aquest mètode només serveix per detectar possibles problemes en
l'adaptació, en un món ideal, on l'adaptació ja fos perfecta, el nombre de
cadenes detectades seria zero. T'ho pots mirar com un test de qualitat, i
fer-ho després de l'adaptació. És a dir,

Sigui fitxers_ca, la traducció catalana
Sigui fitxers_ca-valencia l'adaptació valenciana amb el conjunt de regles
habitual.

Aleshores, si creem un conjunt de regles que eliminin els acceleradors,
pots crear
fitxer_ca_net (a partir de fitxer_ca només traiem els acceleradors)
des de fitxers_ca_net, només amb les regles habituals, fem l'adaptació
fitxers_ca_net-valencia
des de fitxers_ca-valencia, només amb les regles que treuen els
acceleradors, obtenim fitxers_ca-valencia-net

Fem un dif de fitxers_ca_net-valencia i fitxers_ca-valencia_net, allà on hi
hagin diferències, ens ho hem de mirar amb atenció.

Si volem detectar també els problemes dins de les marques html que
comentava el Serratosa i URL "adaptatas".... es podria fer. En el conjunt
de regles que treuen els acceladors, caldria afegir regles que treguin els
caràcters < i > i ho converteixin en un espai. i pels URL passar el caràcer
/ a espai també.

Joan Montané