[OpenOffice] Teclat català i LibreOffice

Joan Montané joan a montane.cat
dll ago 27 09:36:56 CEST 2012

Bon dia,

he començat a moure el tema de poder traduir les tecles a la banda del
LibreOffice. Per aquells que no estigueu al cas, resulta que a
Windows, el nom de les tecles apareix en castellà. I el Sr. Microsoft
no ho canviarà. Poques aplicacions fan servir el nom de les tecles que
proporciona el sistema operatiu, el LibreOffice sí que ho fa. A veure
si podem fer que les cadenes siguin localitzables.

Només una cosa... a Ubuntu em passa el mateix?! algú que faci servir
Linux m'ho pot confirmar. Això és: un linux configurat en català, en
obrir el LibO, al menú "Fitxer->Anomena i desa..." té la drecera
"Ctrl+Mayús+S"?!