[OpenOffice] Ajuda de LibreOffice 3.5.x

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dll abr 16 23:41:16 CEST 2012

Hola Joan,

On Mon, Apr 16, 2012 at 3:09 PM, Joan Montané <joan a montane.cat> wrote:
> Hola,
>
> he vist que hi havia suggeriments fets a l'ajuda [1] per la usuària
> "monica" (una vuitantena). N'he acceptat la majoria.

Tinc una desena d'alumnes de la UOC (alguns treballarant en la versió
en castellà) fent suggeriments al Pootle durant les dues properes
setmanes com a exercici del Màster de Programari Lliure. Cada un ha de
fer entre 50 i 100 enviaments per tal de passar la prova. La data
límit és el dimecres de la setmana vinent.

Avisa'm si veus que algun d'ells fa alguna cosa rara. Si simplement
fan males traduccions però es nota que hi posen volen voluntat, no hi
ha cap problema.

--
Jesús Corrius <jesus a softcatala.org>