[OpenOffice] Instal·lació desatesa de paquets d'idioma

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij abr 5 00:42:53 CEST 2012

Hola Jesús,

> Després de pensar-ho bastant em sembla la millor solució pel
> Catalanitzador ara mateix és fer una reinstal·lació.
>
> Sóc conscient que a mitjà termini s'hauria de buscar una estratègia
> millor. Tant pels usuaris que es baixin la versió en català
> directament des de Softcatalà com els que l'hagin instal·lat
> prèviament en altres idiomes.

L'opció de reinstal·lar té molt de risc ja que una errada o aturada del
procés et deixa sense programa. Fins ara el Catalanitzador no
re-instal·la res, només instal·la paquets d'idioma i m'agradaria
preserva la filosofia si fos possible.

Sense haver-m'ho mirat, la pregunta és si les distribucions de Linux
poden distribuir paquets d'idioma sent LibreOffice multi plataforma
perquè no en Windows? Malgrat fos feina empaquetar-los, no seria una
opció viable?

Play on-line brain teasers at http://www.gbrainy.com