[OpenOffice] Una millor versió de Windows del LibreOffice

Ismael Fanlo ifanlo a superalumnos.net
div oct 7 19:33:01 CEST 2011

Hola!

Se m'escapa el matís "la versió de Windows del LibreOffice"... potser no entenc gaire bé, però per a mi, LibO és LibO, i tant em fa si el correm en Windows com en altres sistemes.  Potser en Jesús fa referència a temes d'integració amb l'escriptori.

Aclarit això, la millora que trobo imprescindible al programa per entrar al món empresarial, es superar la limitació de 8 criteris de filtre al Calc.  Els departaments de Compres d'algunes empreses em tenen boig amb això.  Per exemple, la següent consulta requeriria nou criteris (cas real):
1. Familia comience por: VDC, VDR y VVC
2. Nom Prov igual a : SONY ESPAÑA
3. C Total mayor que: 0

Una millora radical en aquest tema podria marcar un punt d'inflexió.  I, de la mateixa manera que vaig començar a recomanar Go-OO en comptes de OOo per les millores que en el seu moment oferia en taules dinàmiques, nombre de files, etc, si es soluciona la limitació en el nombre de filtres, aixecaré la veu en tots els projectes en els quals he participat per aclamar el triomf sobirà del LibreOffice per sobre de l'OpenOffice.org.   :-D

Salut, i gràcies per la vostra feina.