[OpenOffice] Oracle dóna l'OpenOffice.org al projecte Apache

dic jun 1 22:23:16 CEST 2011

El 01/06/2011 18:05, en/na Xavi Ivars ha escrit:
> No, si la feina a TDF és a un nivell altíssim, i tots estem encantats
> de la velocitat que ha agafat el desenvolupament del LibreOffice...
>
> L'única llàstima és que després d'anys dient-li a tot el món que
> utilitzara l'OpenOffice.org, la gent començava a quedar-se amb el nom,
> i amb el LibO s'ha hagut de començar quasi de nou. Per això crec jo
> que el que seria ideal és que l'OOo desapareguera i que el LibO
> puguera agafar el nom de l'OOo (si a la TDF li pareguera bé, clar).
+1
Mantenir dues traduccions separades no és gens òptim. He fet centenars
de correccions a l'OOo que potser mai no veuran la llum al LibO.
Però la raó per ajuntar les dues suites en una és per deixar de
confondre l'usuari, que poca cosa sap (i vol saber) d'aquesta mena de
"politiqueos".

> De tota manera, gràcies per tot el que feu a TDF!
+1!