[OpenOffice] OpenOffice.org 3.3 - PLS approve and request language versions

Pau Iranzo paulists a gmail.com
div gen 28 08:52:12 CET 2011

Toni, podries fer tu la prova del MacOSX intel?

Jo miraré d'instal·lar-me una fedora/opensuse per als rpm.

El 27 de gener de 2011 23:24, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com>
ha escrit: