[OpenOffice] OOo a Debian i Fedora

dic gen 19 00:21:43 CET 2011

Ep
He actualitzat la informació de la pàgina del projecte de l'OpenOffice.org:
<http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/OpenOffice.org>

Tot i això, no estic segur si la informació sobre Fedora i Debian
segueix vigent (jo diria que no). També he actualitzat la informació
sobre l'Ubuntu i Linkat. Crec que és ara correcta.
<http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/OpenOffice.org#GNU.2FLinux>

    * *Debian*: no és disponible als dipòsits oficials de /lenny/, tot i
      que hi haurà «backports» oficials. És disponible al dipòsit
      «experimental».
    * *Fedora*: la versió 3.1.x ve de sèrie a partir de la versió Fedora
      Core 12.
    * *Ubuntu*: la versió més recent, Ubuntu 10.10 /Maverick Meerkat/,
      inclou l'OpenOffice.org 3.2.1.
    * *Linkat*: la versió més recent, Linkat GNU/Linux 3, inclou
      l'OpenOffice.org, però no és la versió més recent. Podeu seguir
      les instruccions d'aquest fil del fòrum de la Linkat
      <http://linkat.xtec.cat/portal/index.php?module=pnForum&func=viewtopic&topic=2748&start=0#pid10738>
      per instal·lar l'OpenOffice.org 3.2.1.

Algú sap quina versió de l'OOo s'inclou per defecte a Debian i Fedora?

salut
jordi s