[OpenOffice] Fitxa del LibreOffice al Rebost de Softcatalà

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
diu gen 16 01:29:13 CET 2011

2011/1/16 Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat>:
> Al 16/01/11 01:04, En/na Jesús Corrius ha escrit:

> Hola Jesús,
>
> quins passos hauria de seguir aquesta persona, o millor dit, a quina
> llista o persona hauria d'adreçar-se per mirar de portar la tasca endavant?
> Podem fer una crida entre la gent de l'entorn del programari lliure de
> l'àmbit català.

Demanar-ho és un moment, és enganxar a un dels administradors per IRC
o enviar un missatge a la llista website. Ho puc fer jo mateix, no és
problema.

La gent interessada a fer la web només s'han de registrar aquí:

https://www.libreoffice.org/ForumMemberProfile/register

I llavors els hi puc donar- els permissos per fer-ho.

La feina grossa és fer el website ;)

--
Jesús Corrius <jesus a softcatala.org>
Document Foundation founding member