[OpenOffice] Fitxa del LibreOffice al Rebost de Softcatalà

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
diu gen 16 01:04:11 CET 2011

2011/1/16 Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat>:
> Ep,
>
> doncs això, he fet un esborrany, a l'espera que aviat pugui sortir la
> versió 3.3:
> http://www.softcatala.org/wiki/PreRebost:LibreOffice
> Caldria un logotip i també potser una captura.
>
> Per altra banda, també hi ha aquest comentari:
> http://www.softcatala.org/wiki/Discussi%C3%B3:Projectes/LibreOffice

Sí, el tema de la web fa temps que el tinc el cap, però ara mateix
estic massa enfeinat corregint bugs de la 3.3 per poder-m'hi dedicar.

Crec que hi hauria d'haver una persona encarregada només d'anar
actualitzant la web.

--
Jesús Corrius <jesus a softcatala.org>
Document Foundation founding member