[OpenOffice] Oracle mata el projecte OpenOffice.org

div abr 15 20:18:49 CEST 2011

El 15/04/2011 20:02, en/na Jesús Corrius ha escrit:
> Això seria el millor. Però crec que Oracle només ho farà com a últim
> recurs. Abans intentará vendre l'OOo a alguna altra empresa per
> treure'n calers. Ep, aquí només estic especulant!

Seria molt útil de cara als usuaris que es poguessin unir esforços altre
cop.
Crec que la divisió entre ooo/libo ha creat força confusió per als
usuaris...
Òbviament, a hores d'ara tot el que diguem són especulacions, o sia que
ens hi podem esplaiar :-)