[OpenOffice] Oracle mata el projecte OpenOffice.org

Benny Beat bennybeat a gmail.com
div abr 15 20:02:40 CEST 2011

"... Oracle has a long history of investing in the development and support
of open source products..."

WTF!!!
a aquest pas, el següent en caure serà VirtualBox :(

No crec que aquesta gent deixi anar el nom d'OpenOffice.org com acte de bona
fe (mai l'han tinguda). Si això arriba a passar, probablement en uns anys
(quan tothom s'hagi oblidat que alguna vegada va existir LibreOffice),
tornarien a reclamar el nom amb amenaces legals, etc etc i serie tornar a
començar. Ja li hem vist les orelles al llop abans de bufar a casa nostra i
es va actuar correctament. Jo crec que la gent ja coneix LibreOffice com a
substitut de l'OpenOffice; i les segones parts mai han sigut bones... De
totes formes, es digui Open, Libre, Free, o com sigui, aquí estarem per fer
un cop de ma  ;)

Arreveure!!!
Benny ^_^"

El 15 d’abril de 2011 19:51, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha
escrit: