[OpenOffice] [Fwd: [lingu-dev] Call for OOo 3.3 dictionary updates]

dic set 15 20:55:35 CEST 2010

  Hola
A la llista de l'Openoffice diuen que ofereixen la possibilitat
d'actualitzar els diccionaris per a la propera versió 3.3 (adjunto el
missatge).
La data límit és dimarts vinent dia 21.

He vist que els builds de prova de la 3.3 inclouen el diccionari català
versió "2009.03.03", que és força antic.
A la pàgina d'extensions de l'Ooo hi veig la versió 2.1.5:
<http://extensions.services.openoffice.org/en/project/dict-catalan>
A la pàgina del Rebost, hi veig disponible la versió 2.2.0, que sembla
que és la més actual:
<http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Corrector_ortogr%C3%A0fic_de_catal%C3%A0_%28general%29_per_a_l%27OpenOffice.org>

Crec que seria útil:
- Actualitzar la versió de la pàgina d'extensions de l'Ooo a la 2.2.0
- Incloure la versió 2.2.0 del diccionari per defecte a l'Ooo 3.3
- Ja de passada, incloure el diccionari de sinònims i el de partició de
mots a la 3.3.

Escrivint això tenia una mena de "deja-vu" i m'he adonat que de fet ja
ho vaig comentar per a la 3.2.1, però llavors era massa just:
<http://llistes.softcatala.org/pipermail/openoffice/2010-May/001081.html>

Ara potser s'hi és a temps de fer-hi alguna cosa?