[OpenOffice] Correció del fitxer del LibreOffice

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
div nov 26 14:59:45 CET 2010

2010/11/26 Joan Montané <joan a montane.cat>:

> El 26 de novembre de 2010 14:40, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha
> escrit:

> Ok, cap problema.

> Gràcies
>
> Jesús, una qüestió més, suposo que ja la tens present.
>
> La beta que hi ara per baixar del LibreOffice, versió Windows, és
> multillenguatge i, si tens el Windows en castellà, encara que tinguis
> l'idioma predeterminat català, l'instal·lador apareix en castellà i,
> opcionalment, es pot posar la llengua del LibreOffice en català, i els
> [...]

Crec que és un bon toc d'atenció perquè aquest cap de setmana dediqui
unes quantes hores a provar-ho :)

Intentaré arreglar tot el que trobi abans de la RC1.

--
Jesús Corrius <jesus a softcatala.org>
Document Foundation founding member