[OpenOffice] 3.2.1 RC1 - builds comprovats: Win7, WinXP(x86), MacOSx(PPC)

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dll maig 17 11:31:09 CEST 2010

S'ha de donar el GO perquè es pugui distribuir, però ja vaig comentar
que no hi ha pressa.

El 17 de maig de 2010 6:33, Pau Iranzo <pau a somgnu.cat> ha escrit: