[OpenOffice] 3.2.1 RC1 - builds comprovats: Win7, WinXP(x86), MacOSx(PPC)

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
diu maig 16 23:49:54 CEST 2010

Bé, jo ja he fet els Sanity Check de linux 32 i 64bits així com el del
Windows Vista.

No tinc clar si cal donar el GO com ho vam fer l'altre cop o què. Sembla
que només necessiten saber que els Sanity Checks han anat bé.

Salut i bona nit,

Pau

El dg 16 de 05 de 2010 a les 11:51 +0200, en/na Jordi Serratosa va
escriure: