[OpenOffice] Fwd: Fitxer d'autocorrecció del català

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim mar 2 21:46:54 CET 2010

Hola,

> Sí, totalment d'acord. Un .oxt que el tinguem al nostre FTP o web.
> Només a extensions quan sigui prou estable. En parlo amb en Jordi Mas,
> que sembla que va començar el tema d'autocorrecció.

Hola Toni,

Sí, el vaig començar jo i només es fa fer una primera edició per a
l'OpenOffice.org 1.1. La teniu aquí:

http://gent.softcatala.org/jmas/autocorreccio.zip

Puc cedir-ho sota altres termes si la llicència actual no és compatible
amb l'OpenOffice.org.

Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://gent.softcatala.org/jmas/bloc/