[OpenOffice] Penja, carrega o puja?

Samuel Gómez fuljencio a gmail.com
div jun 18 15:12:51 CEST 2010

Gràcies per la invitació. Sóc de L'Hospitalet tocant a Barcelona.
bus+trambaix em va bastant bé però tinc 2 examens el dilluns.

Veig que una de les àrees de treball serà la renovació del recull de
termes. Doncs... res. Això. Que crec que seria més fàcil traduir amb
termes més simètrics els originals download/upload. Candidats:
penja/despenja, carrega/descarrega, puja/baixa.

Salutacions!

--
"Make sure that Office documents very well depends on PROPRIETARY IE
capabilities."