[OpenOffice] Re: QA de l'OpenOffice.org 3.2

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
diu gen 24 19:01:56 CET 2010

Com està el tema de les proves?

Idealment m'agradaria poder donar l'OK avui a la nit o demà al matí
com a màxim, per tal d'assegurar-nos que s'allibera la versió al
mateix temps que les altres.

Salut,

El 19 de gener de 2010 12:53, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha escrit:

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org