[OpenOffice] QA de l'OpenOffice.org 3.2

Eduard Selma selma a tinet.cat
dij gen 21 13:19:34 CET 2010

Al 21/01/10 09:07, En/na Pau Iranzo ha escrit:

> Eduard, llavors ho has provat tu a gnu/linux?. Ho dic perquè en principi
> jo també volia fer-ho, però ho tindré complicat ja que tinc una mica
> massa de feina.

- Bé, ho he instal·lat i el faig anar de tant en tant, no n'he fet una
prova exhaustiva, i menys de funcions. Aquests dies també estic molt
enfeinat en altres coses.

De moment no he trobat cap pega significativa, llevat de la manca de
traducció d'alguns camps en els Assistents (el de fax, per exemple) o bé
a l'ajuda (principalment als títols, sovint el contingut està tot o
gairebé tot traduït). Un exemple en són els subjectes "3D charts" "3D
text creation", "abbreviation replacement", "general shortcuts", etc.
M'ha agafat les opcions de la versió 3.1.1 sense problemes. Això si,
falla quan li dius que cerqui actualitzacions, però això suposo que ja
és normal amb aquest build (9477).

No estaria de més que algú altre instal·lés una altra còpia per a
GNU/Linux (el tar.gz, per exemple; jo he provat directament el .deb) i
millor encara, potser en una distribució RPM (CentOs, Suse, Mandriva,
PCLOS) tot i que crec que l'OOo ja porta totes les biblioteques
necessàries i més. El Java que faig servir és el de Sun, no sé com va
amb el gcj.

Si trobo algun nyap, ja us ho comunicaré. Però el meu ús de l'OOo no és
gaire intensiu, ja ho veieu.

	Cordialment,

		Eduard Selma.

--