[OpenOffice] Errors als builds de Windows OO320M10 build 9477

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dic gen 20 11:56:57 CET 2010

El 20 de gener de 2010 11:42, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha escrit:

> En teoria jo en tinc, però no recordo quin és el meu usuari al pootle.

El Pootle que hi ha ara t'obliga a demanar a l'administrador la
contrasenya de nou i no hi ha recuperació de contrasenya automàtica.
Quan posin el Pootle 2 ja no caldrà :(. A mi m'ha passat també.
Una idea seria demanar uns permisos d'aprovador també per a algú altre
-amb experiència en traducció de l'OOo-. Penso en en Jordi Mas o en
Raül per exemple.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat