[OpenOffice] QA de l'OpenOffice.org 3.2

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dim gen 19 22:23:12 CET 2010

El 19 de gener de 2010 21:57, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> En/na Jesús Corrius ha escrit:

> Hola Jesús,
>
> 1) Més problemes. Quan he anat a mirar les versions he vist que els builds
> eren en angles (_en.exe)
>
> Quan em connecto em diu "You don't have any languages."
>
> Si vaig a "User Preferencies" em diu:
>
> "My Languages
> You don't have any languages"
>
> Com configuro el català?

Se t'ha de donar d'alta per això, no tinc permisos pel qatrack, tot i
que n'hauria de tenir. Com que segur que trigaran una mica, agafa els
builds directament:

http://ftp5.gwdg.de/pub/openoffice/extended/3.2.0rc3/OOo_3.2.0rc3_20100118_Win32Intel_install_ca.exe

http://ftp5.gwdg.de/pub/openoffice/extended/3.2.0rc3/OOo_3.2.0rc3_20100118_Win32Intel_install_wJRE_ca.exe

http://ftp5.gwdg.de/pub/openoffice/extended/3.2.0rc3/OOo_3.2.0rc3_20100118_Win32Intel_langpack_ca.exe

> 2) Quan baixi el build i passi el test. Què he de fer? Obrir un ticket?
> Comentar en un tiquet ja comentat?

Es fa un informe en el TCM. Quan l'informe està acabat (s'han provat
totes les versions) s'obre un ticket dient que tot està correcte i
s'han provat totes les versions. És un moment, i ja ho faré quan
haguem fet tots els tests.

> Una pregunta. Aquest procés l'hem de passar sempre o un cop passat tres cops
> ja està? Ho dic per documentar-ho a  la Wiki.

Les proves s'han de fer sempre a totes les versions, com a mínim les
mínimes que s'anomenen "Sanity Check".

Crec que ja vaig enviar un email explicant-ho, però, si vols ho poso
el wiki. L'únic que només puc fer jo és donar l'OK perquè es faci el
release, però això és un segon.

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org