[OpenOffice] Fwd: Fitxer d'autocorrecció del català

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
div feb 26 11:31:48 CET 2010

No l'hi tenim, no:
http://svn.services.openoffice.org/ooo/tags/OpenOffice_3_2_0/extras/source/autotext/lang/

Hi ha aquests fitxers, però tampoc sé si ens en podem refiar
plenament, perquè el SVN no s'actualitza de fa temps.
http://websvn.softcatala.org/filedetails.php?repname=OpenOffice.org&path=%2Fextras%2Fsource%2Fautotext%2Flang%2Fca

Allò que em passes és un fitxer XML, però el que sembla haver-hi són
binaris. Suposo que un es passa a l'altre?

En Dwaney (http://translate.org.za/blogs/dwayne/), del
Translate.org.za s'ha ofert a ajudar-nos a pujar-ho. Si voleu, puc
mirar de moure-ho i que ens resolgui els dubtes també. Podem provar
què tal va amb els builds de prova que es generin.

Salut,

El 26 de febrer de 2010 7:51, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat