[OpenOffice] Problema OOp amb tipus de lletra OTF en Ubuntu, però no en Windows

Francesc Dorca i Badia francesc.dorca a gmail.com
dij feb 11 23:52:36 CET 2010

Gràcies per la informació, Jesús.

Sembla que el problema és algun detall de la implementació concreta d'OOo en
Ubuntu, ja que diversos usuaris diuen que els tipus de lletra OTF sí que
funcionen sobre Ubuntu per exemple al GIMP i en altres aplicacions.

Per això preguntava si algú ho ha provat amb alguna altra distribució Linux
o *NIX. Podria ser que això mateix sí que funcionés en una Gentoo o en
Debian.

No seria la primera vegada que una aplicació que no em funcionava en Ubuntu
em funcionava perfectament a la primera en Debian.

Atentament,

Francesc

El 9 de febrer de 2010 23:54, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha
escrit: