[OpenOffice] LibreOffice té mancances importants

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dll des 6 23:01:25 CET 2010

Bona nit,

A la llista de traducció del LibreOffice s'ha comentat que té mancances
molt importants que jo mateix he pogut comprovar:

· No existeix versió amb jdk, amb la qual cosa s'ha d'instal·lar a part,
cosa que és pesat i llarg
· No s'han inclòs els paquets d'ajuda. No hi ha accés a cap tipus
d'ajuda (l'enllaç web dóna error)
· No s'instal·la el corrector ortogràfic de cap llengua

Això és el que he provat a Windows. A linux no m'apetix provar-ho ara,
però imagine que els errors seran iguals, tot i que és possible que el
tema del corrector sí que estiga solucionat.

Salut,

Pau