[OpenOffice] Ara toca provar els builds

div abr 30 17:54:02 CEST 2010

Ep
He començat a mirar el build.
He baixat el build del Windows que és independent per al català (que
veig que té data d'avui), encara que també n'hi ha un que inclou
diversos locales però l'instal·lador surt en anglès. En aquest build
només per al "ca", l'instal·lador surt en català. El build és aquest:
<http://ooo.services.openoffice.org/pub/OpenOffice.org/cws/upload/localization/ooo321l10n4/OOo_OOO320m16_Win_x86_install_ca.exe>

Sobre el TCM: Quina cosa més poc agraïda! Mira que n'he arribat a fer de
testings (professionalment), però aquesta interfície em supera. En fi...

Sobre els possibles canvis a la traducció: Tinc entès que, a partir
d'ara, ja no es farà cap més "extracció" de les cadenes del Pootle, sinó
que les coses de traducció que es vulguin corregir hauran d'anar
lligades a un "bug". El que no tinc clar és què cal incloure-hi al
"bug": s'hi haurà d'adjuntar el fitxer .po corregit? O s'ha de reportar
l'error de traducció? O ben bé com funciona el procés?
Potser el Jesús m'en pot fer cinc cèntims.

Més que res ho dic perquè a la primera pantalla de l'instal·lador, ja hi
ha una cosa que s'hauria de corregir. Mireu la captura que adjunto...
Aquesta errada de coherència és important i és la primera pantalla que
veu l'usuari (no sé si en Linux també deu passar)
En tot cas, això ho puc arreglar al Pootle, però dubto sobre la manera
de procedir un cop arreglats aquests tipus d'errors...

El 29/04/2010 20:55, en/na Pau Iranzo ha escrit: